dutch post !
Hoi iedereen, kan iemand mij even helpen?
Ben actief op meerdere platformen maar niet zo actief op fancentro (wil daar wel verandering in brengen maar eerst even dit probleem oplossen)
Ik heb op 2 januari een video verkocht (kom ik nu pas achter lol)
En op 3 januari is het bedrag weer terug gestort naar de koper middels een refund? in de policy staat dat een refund enkel mogelijk is wanneer ik een refund request accepteer van de koper. Nou kan je nu al vertellen, dat heb ik dus niet gedaan, niet gezien en ik ben al maanden niet echt meer actief hier.
DUS uuhm excuse you fancentro?! iemand dit eerder meegemaakt ?
Ik ga uiteraard geen videostore vol gooien met mijn content wat met een easy refund request gratis bekeken kan worden.
Thanks voor iedereen die meehelpt/denkt.
2 Likes
Helaas kunnen kijkers hun geld terug laten storten via hun bank.Ik heb het zelf ook al mee gemaakt en toen ging het echt om bedragen van 700 dollar…Helaas is niet iedereen netjes en dat ze hun geld laten staan… Ik zelf heb er maar mee leren leven …
1 Like
Ik heb FC als extraatje is puur om de fans beetje tevreden te houden en willen ze wat extra’s dan laat ik ze ergens anders komen en dan is het anders betalen dan is het 100% voor mijzelf… Maar het is jammer dat ze hier heel makkelijk alles terug kunnen boeken. Dat is alleen als ze betalen met creditkaart, betalen ze via ideal dan kan dat niet.
Hallo! Frankie van het Fancentro account management team hier. Vreselijk om te horen dat er een terugboeking heeft plaatsgevonden op je pagina! Dit is inderdaad, zoals vermeld door @milfgina , een voorval waarbij de gebruiker de transactie ten onrechte als ongeautoriseerd meldt bij zijn bank, wat ertoe leidt dat de bank het geld met geweld terughaalt zonder jou of ons om toestemming te vragen. Dit is natuurlijk frauduleus gedrag van de gebruiker, wat zowel jou als maker schaadt als ons als platform (wij dekken de kosten die de bank in rekening brengt, zodat de bank niet meer van je afhaalt dan de gebruiker je in eerste instantie heeft betaald. Chargebacks zijn iets wat wij en onze factureringspartners actief proberen te voorkomen en te bestrijden, door de methodes om verdachte gebruikers te detecteren vooraf te verbeteren en door elke maker te laten kiezen of hij Sepa DD one-click aankopen ingeschakeld of uitgeschakeld wil houden op zijn account. Zodra een terugboeking plaatsvindt, zijn onze acties de volgende: de betalingsgegevens van de gebruiker worden automatisch geblokkeerd door onze factureringspartner voor onze en partnerplatforms totdat de schuld is terugbetaald, ze krijgen ook een bericht met instructies over hoe ze de schuld kunnen terugbetalen. Als de debiteur blijft weigeren om te betalen, behoudt onze factureringspartner zich het recht voor om juridisch advies in te winnen en de informatie over de debiteur door te sturen naar het incassobureau.
Beste @queenmedusa551 , @milfgina , ik heb gemerkt dat je aangeeft dat Fancentro momenteel niet je primaire platform is
Dat vinden wij geen probleem, maar ik bied je graag een gratis coachingsessie aan met een van onze succesmanagers om het ongemak dat je hebt ondervonden goed te maken en je te helpen je reis met ons platform zo succesvol en plezierig mogelijk te maken. Reageer als je geĂŻnteresseerd bent en ik breng je graag in contact met onze coaches. 
/ Houd er rekening mee dat ik AI-software gebruik om mijn antwoord naar het Nederlands te vertalen, mijn oprechte excuses voor eventuele afwijkingen in mijn bericht.