Nieuw Nederlandstalig

Hé. Altijd op zoek naar nieuwe manieren om fans te bereiken😜

7 Likes

Nog een Dutchie :raised_hands:t4::sparkling_heart: Ik ben benieuwd naar deze nieuwe community :smiley:

3 Likes

Hoi hoi ik merk wel dat het voor de Nederlandse performers best moeilijk is om fans aan te trekken …

4 Likes

Blijft moeilijk, ik heb wel gemerkt dat vaak live gaan en vooraf veelvuldig aankondigen dat je live gaat, wel helpt om aan volgers te komen.

5 Likes

Hey hier nog een blonde dutchie :netherlands::kissing_heart:

Ik post regelmatig op al mijn social kanalen en dat trekt meer subscribers vooral als je ook promoot dat ze met iDeal kunnen betalen op dit platform en dat kan op bijv OF niet.

Succes met jullie business, dm me voor evt vragen of suggesties ik sta overal open voor samen kunnen we meer bereiken uiteindelijk

Xxx Kelly Milana

2 Likes

Hello to all! :purple_heart: Welcome to our family! We offer free coachings for our influencers for any questions regarding the platform and promotion. We can discuss collabs and other growing methods if interested :raised_hands:

3 Likes

hoihoi ik ben ook nieuw en nederlands

1 Like

Geen Social media, gewoon regelmatig posts en eigenlijk geen problemen om fans aan te trekken. Weet natuurlijk niet wat jullie verwachten maar wij klagen niet. Willen altijd wel ervaringen uitdelen met anderen😘

1 Like

Ik doe dit nu iets meer dan een jaar en merk dat ik er soms echt even de kracht niet voor heb. Het promoten op socials doe ik ook wel maar ik vind het zelf nog best moeilijk om meer abonnees aan te trekken.
Heeft er iemand nog die ene gouden tip?

Overigens, op socials (voornamelijk insta) zie ik mijn volgers nou ook niet bepaald oplopen.

1 Like

hoi hoi
Ik zelf zet veel openbaar hier op FC en in het algemeen krijg ik altijd veel reacties op mijn content en van de tig kijkers zijn er altijd wel een paar die dan lid worden van de fanclub of iets kopen van content…Maar het is en blijft moeilijk om als Nederlandse hier iets voor elkaar te krijgen

1 Like

Ook een dutchie over heree.
SFS DOEN? dm meeee !!

1 Like

In het begin liep het redelijk, maar het laatste half jaar is het bij mij gewoon prut hier op FC… De enige inkomsten hier, zijn mensen die subscriben voor een maandje en na een maand weer weg zijn. Ik doe hier op FC dan ook bijna niks meer. Ook geen tijd voor… Ik cam wel op CS :slight_smile:

1 Like

Je kan ook Multi streamen naar verscheidene platforms tegelijkertijd om zo meer opbrengsten de maken.
En klopt de laatste tijd ook veel vermindert en dan nog eens leden die hun geld proberen terug te krijgen ook :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

helaas gebeuren dat soort zaken ook … ze kunnen met een klik hun geld gewoon terug krijgen en daar kan je totaal niets tegen doen…daarom doe ik hier op fc heel weinig is puur om ze te lokken naar andere kanalen